پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کانال عکس های اونجوری بدو بیا
نوشته شده در پنج شنبه 7 مرداد 1395
بازدید : 5167
نویسنده : امير محمدي



کانال عکس و فیلم اونجوری زود بیا
نوشته شده در پنج شنبه 7 مرداد 1395
بازدید : 19338
نویسنده : امير محمدي



بازدید : 52097
نویسنده : امير محمدي

سلام

 من نه بسیجی ام ، نه وابسته به حزب خاصی هستم و نه سن و سالی ازم گذشته که قصد نصیحت کردن شما رو داشته باشم . من فقط و فقط قصد کمک به کسانی رو دارم که میخوان مثل یه مرد گناهانی مثل خودارضایی ، استمنا و یا به طور عامیانه همون جلق زدن رو کنار بگذارند که خدا وکیلی هیچ آخر و عاقبتی توی این کارها نیست .دوستان شاید بسیاری از شما درگیر عمل هایی هستید که منجر به آلوده شدن شما به گناهان بزرگی میشه .در حال حاضر خیلی از پسران و دختران ایرانی به روابط جنسی نامشروع و کارهایی مانند خود ارضایی اعتیاد دارند . من نه بسیجی ام ، نه وابسته به حزب خاصی هستم و نه سن و سالی ازم گذشته که قصد نصیحت کردن شما رو داشته باشم

بقیه در ادامه....


:: موضوعات مرتبط: بعد و قبل ازدواج , گالري عكس هاي جالب , مسايل جنسي , ,
:: برچسب‌ها: فیلم سوپر ایرانی ,عکس سوپر, فیلم سوپر خارجی,دانلود فیلم سوپر, ,



حساسيت چوچوله
نوشته شده در سه شنبه 31 مرداد 1391
بازدید : 875
نویسنده : امير محمدي

حساسيت چوچوله و چرب كردن و روغن كاري آن



ما فهميديم كه چوچوله در كجا و چكونه است، حالا نوبت چيست؟ در ابتدا بايد تذكر در مورد حساست چوچوله و احتمال نياز به روغن كاري اضافي بدهم. حساسيت چوچوله از زني به زن ديگر بسيار متغير است، زناني هستند كه در صورت تماس مستقيم دست با چوچوله‌شان احساس درد مي‌كنند و زنان ديگري هم هستند كه اصلاَ چوچوله‌شان به تماس حساس نيست. بعضي ممكن است در ابتدا نياز به يك تماس آرام و سبك داشته باشند و وقتي به ارگاسم نزديك شدند نياز به تماس محكم‌تر داشته باشند. بهترين كار اينست كه با يك تماس آرام و سبك در ابتداي كار شروع كنيد و هرچه زن برانگيخته‌تر مي‌شود فشار را بيشتر كنيم. حركات بدنش را نگاه كنيد و به صداهايش نيز گوش بدهيد تا متوجه بشويد كه نياز به اعمال فشار بيشتر داريد يا مقدار فشار كافيست. مراقب باشيد كه تقريباَ هميشه شما نمي‌خواهيد كه چوچوله را طوري بفشاريد كه كوچك شود بنابراين فشار بدهيد اما نه بصورت ناگهاني و وحشيانه. تعداد كمي از زنها ممكن از از فشردن شديد و وحشيانه در حال ارگاسم لذت ببرند ولي قبل از سعي براي انجام اين كار حتماَ به او اعلام كنيد.

با توجه به حساسيت چوچوله شريكتان و نيز ميزان ترشحات ليز طبيعي بدن او شما ممكن است نياز به روانكاري اضافي قبل از ماساژ داشته باشيد. در ابتدا بدون آن سعي بنمائيد، اما اگر كششي به اين كار نشان نداد و يا اعلام كرد كه حساس است و يا چيزي حس نكرد، يك لايه كامل از يك روان كننده بر روي فرج او بماليد. شما هرگز قسمت بلوطي شكل چوچوله را با انگشتان بدون روانكار لمس نكنيد اگرچه در بعضي مواقع اين كار صورت مي‌گيرد.

ممكن است شما بخواهيد كه دستكش‌هاي لاتكس يا وينيل به دست كنيد. آنها انگشتان شما را خيلي ليز مي‌كنند و بهتر است در مواقعي كه چوچوله شريكتان خيلي حساس است و يا وقتي كه پوست دستتان خيلي خشن است از آنها استفاده كنيد همچنين آنها در مواقعي كه مي‌خواهيد در حين ماساژ انگشتانتان را وارد فرج شريكتان بكنيد بدرد مي‌خورند تا از خراشيدگي ديواره فرج توسط ناخنهايتان جلوگيري كنند. دستكشهاي وينيل و لاتكس در داروخانه‌هاي زيادي با قيمت ارزان در دسترس هستند


:: موضوعات مرتبط: مسايل جنسي , ,
:: برچسب‌ها: حساسيت چوچوله ,



آمارسقط جنین در زنان و دختران ایرانی
نوشته شده در دو شنبه 2 آبان 1390
بازدید : 853
نویسنده : امير محمدي

به دنبال افزایش سن تجرد در كشور كه برخی از صاحب‌نظران دلیل آن را محدودیت‌های اقتصادی در مسیر ازدواج می‌دانند یك جراح و متخصص زنان و زایمان با هشدار نسبت به افزایش سقط‌های غیرقانونی گفت : اغلب دختران و زنان که در طیف سنی 30 تا 50 سال هستند ، به دلیل بارداری ناخواسته و از ترس آبرو به سقط جنین اقدام می‌کنند .


آمارسقط جنین در زنان و دختران ایرانی - www.taknaz.ir

یكی از نتایج سخت بودن شرایط ازدواج برای جوانان برقراری روابط با جنس مخالف به دور از نظارت والدین و خانواده است و چنانچه داوری درباره پیامدهای اخلاقی و ارزشی این روابط را مسكوت بگذاریم پیامدهای دیگر این روابط از جمله سقط‌های غیرقانونی و خطرناك، لزوم آگاهی بخشی به جوانان به ویژه دختران و زنان جامعه را دوچندان می‌کند.

اخبار گفته و ناگفته حکایت از آن دارد که در اغلب شهرها مکان‌هایی مخفی، چهره‌های مخفی‌تری را در خود پنهان کرده که با احتساب تمام احتیاط‌های لازم از بروز علنی شدن فعالیت‌ها، حداقل روزانه سه زن را در تهران کورتاژ می‌کنند. این چهره‌های مخفی الزاماً پزشک و متخصص و جراح زنان نبودند. در موارد بسیاری دانشجویان سال‌های سوم و چهارم پزشکی، پرستارها، ماماها، تزریقاتی‌ها و حتی افرادی که به دلیل تخلف از قوانین پزشکی در استفاده جعلی از عنوان پزشک تحت پیگرد قانونی‌اند مبادرت به سقط جنین می‌کنند. درصد عمده زنانی که به سقط جنین غیرقانونی متوسل می‌شوند، دختران و زنانی‌اند که به دلیل روابط نامشروع پیش و پس از ازدواج نمی‌توانند برای حضور سئوال برانگیز یک موجود ناخواسته، پاسخی به جامعه پیرامون خود بدهند، بنابراین به محض بروز نخستین نشانه‌های بارداری اقدام به کورتاژ می‌کنند. اما درصد بسیار محدود و قلیلی هم زنان شوهرداری‌اند که به سبب بارداری ناخواسته از یک سو و منع قانونی سقط جنین در بیمارستان‌ها و مطب‌ها که پیگیری مجوز قانونی آن بسیار نفس گیر است، دست به دامان عاملان کورتاژ غیرقانونی می‌شوند. هرچند که انجام سقط جنین توسط پزشک متخصص زنان خطرات به مراتب کمتری دارد و این متخصصان صرف‌نظر از آن که یک عمل غیرقانونی انجام می‌دهند، از احتیاط‌ها و ضرورت‌های لازمه هر عمل جراحی کوتاهی نمی‌کنند. اما دلیل دیگری هم که باعث ترغیب زنان و ترجیح خطرات سقط جنین غیرقانونی به عواقب اجتماعی آن می‌شود ، سرعت بالای عمل سقط جنین است.

در اغلب شهرها مکان‌هایی مخفی، چهره‌های مخفی‌تری را در خود پنهان کرده که با احتساب تمام احتیاط‌های لازم از بروز علنی شدن فعالیت‌ها، حداقل روزانه سه زن را در تهران کورتاژ می‌کنند

ماهیت و عمل غیرقانونی هم ایجاب می‌کند که بی سرو صدا، مخفیانه و با کمترین نمودهای علنی صورت پذیرد. در واقع درصد عمده شامل زنانی است که علنی شدن روابط نامشروع، به خودی خود می‌تواند عواقب زیان باری را متوجه آنان کند چه رسد به آن که این روابط منجر به بارداری و تولد یک موجود فاقد هویت هم بشود. مخفی گاه‌های سقط جنین سرعت و سکوت را پیشه می‌کنند. و به همین دلیل تعداد پرونده‌های قضایی برای متخلفان این عمل- عاملان و مراجعان- چندان زیاد نیست زیرا معدود اتفاق می‌افتاد که مأموران بتوانند موفق به کشف این مخفی گاه یا دستگیری عوامل سقط جنین بشوند. زیرا با وجود تراکم چشمگیر تقاضا، هر لحظه و هر زمان ممکن نیست که بشود اثری از فعالیت‌های چنین افرادی به دست آورد.

آمارسقط جنین در زنان و دختران ایرانی - www.taknaz.ir

سقط جنین همواره یکی از آن بحث‌ها و بگومگوهایی بوده که مسئولان یا در پاسخ سکوت کرده‌اند، چون نمی‌خواستند تار و پود موضوع از هم شکافته شود، یا واقعاً پاسخی نداشتند.به بیانی دیگر تزریق مرتب این باور در اذهان عمومی که: «جامعه ما یک جامعه اسلامی و دینی است و ارزش‌های اسلامی در این جامعه مانع از ارتکاب فساد می‌شود.» نظری بسیار ساده است که یا قرار است جامعه را نادان فرض کنیم یا چشم‌هایمان را بسته‌ایم و با لبخند، از پشت چشم‌های بسته سعی داریم پیرامون را بنگریم.

اما آنچه آشکار است این است که هم اکنون آمار مراجعات به بازار ناصرخسرو برای داروهای سقط چنین بسیار بالاست و این آمار روزانه افزوده می‌شود بدون آن که عواقب مصرف داروهای سقط جنین در جامعه هشدار داده شود. به همین علت نه می‌توانیم مصرف کنندگان این داروها را نادیده بگیریم و یا به دلیل آن که مرتکب عمل خلاف شرع شده‌اند از جامعه طردشان کنیم و نه می‌توانیم نص قانون مبنی بر غیرقانونی بودن سقط جز در مواردی که به تأیید پزشکی قانونی برسد و موجب عوارض جانی برای مادر یا نوزاد بشود را زیر پا بگذاریم.

به گزارش شبکه ایران، بر اساس آخرین آمار اعلام شده در سال 77 ، هر سال حدود 90 هزار جنین در کشور به صورت قانونی و غیرقانونی سقط می‌شوند، یعنی به طور متوسط هر روز 221 جنین و هر ساعت 9 جنین و به گفته کارشناسان از 90 هزار سقط در سال، 80 هزار سقط غیرقانونی انجام شده است.

اما حتی دست پزشکی قانونی نیز از آمار سقط‌جنین‌های غیرقانونی خالی است. فقط آمار سقط‌ جنین‌های قانونی و سقط‌های غیرقانونی که منجر به فوت می‌شوند، در پزشکی قانونی ثبت می‌شود که همین آمار نیز نشان می‌دهد در سال 89، 4 هزار و 202 مورد مجوز سقط صادر شده که نسبت به سال پیش از آن 18.8 درصد افزایش داشته است.

شاید این موضوع توجیهی برای وجود نداشتن آمار در مورد سقط ‌جنین باشد اما باید گفت سقط‌ جنین نیز مانند برخی از اقدام‌های غیرقانونی دیگر، در کشور انجام می‌شود و نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت و از آنجا که این سقط‌ها را افراد غیرمتخصص و در شرایط غیربهداشتی انجام می‌دهند، تبعاتی دارند که بیشتر اوقات جبران‌پذیر نیست.

 

مجید ابهری ، آسیب شناس اجتماعی در این باره گفت: متأسفانه بر اساس اعلام مراکز قانونی ، سقط جنین‌های غیر قانونی و مخفی بیش از سقط جنین‌های مجاز است.

 نه می‌توانیم مصرف کنندگان این داروها را نادیده بگیریم و یا به دلیل آن که مرتکب عمل خلاف شرع شده‌اند از جامعه طردشان کنیم و نه می‌توانیم نص قانون مبنی بر غیرقانونی بودن سقط جز در مواردی که به تأیید پزشکی قانونی برسد و موجب عوارض جانی برای مادر یا نوزاد بشود را زیر پا بگذاریم.

در نهایت راه حل کاهش آمار سقط جنین در میان زوج‌ها افزایش آگاهی جوانان از روش‌های پیشگیری از بارداری است . زیرا اگر روش‌های درست تنظیم خانواده و راه‌های اورژانسی پیشگیری از بارداری در سطح وسیع آموزش داده شود ، مسلماً میزان تقاضا برای سقط جنین کاهش قابل توجهی می‌یابد. هم چنین در مورد مقابله با افرادی که با برقراری روابط نامشروع اقدام به سقط جنین کرده‌اند می‌بایست مراکز غیر قانونی و غیر مجاز که این کار را انجام می‌دهند شناسایی نموده و با تشدید مجازات آن‌ها و ایجاد مراکز نگهداری از کودکان ناخواسته و اطلاع رسانی در مورد خطرات جانی و عواقب دنیوی و اخروی سقط جنین جنایی به ویژه از طریق تلویزیون و رادیو در کوتاه مدت از آمار سقط جنین کاست.


:: موضوعات مرتبط: مسايل جنسي , آمارسقط جنین در زنان و دختران ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: آمارسقط جنین در زنان و دختران ایرانی ,



احکام استحاضه
نوشته شده در چهار شنبه 25 خرداد 1390
بازدید : 970
نویسنده : امير محمدي

 

احكام استحاضه

 

مسأله 1: یكى از خونهایى كه از زن خارج مى شود، خون « استحاضه » است. و زن را در این هنگام « مُستحاضه » مى گویند.

 

مسأله2: خون استحاضه در بیشتر اوقات زردرنگ و سرد است، بدون فشار و سوزش بیرون مى آید و غلیظ نیست، ولى ممكن است گاهى سیاه یا سرخ، گرم و غلیظ باشد و با فشار و سوزش بیرون آید.

 

مسأله 3: استحاضه سه قسم است: قلیله، متوسّطه و كثیره.


1 - استحاضه قلیله: یعنى خون فقط روى پنبه اى را كه زن داخل فرج مى نماید، آلوده كند و در آن فرو نرود.

 

2 - استحاضه متوسطه: خون در پنبه فرو رود، اگرچه در یك گوشه آن باشد، ولى از پنبه به دستمالى كه معمولا زنها براى جلوگیرى از ریزش خون مى بندند، نرسد.

 

3 - استحاضه كثیره: خون، در پنبه فرو رود و به دستمال نیز برسد.

 



احكام استحاضه

 

مسأله 4: در « استحاضه قلیله » زن باید براى هر نماز، یك وضو بگیرد، پنبه را عوض كند و ظاهر فرج را اگر خون به آن رسیده باشد، آب بكشد.

 

مسأله 5: در « استحاضه متوسطه » زن باید هر روز براى نماز صبح غسل كند و براى نمازهاى دیگر، كارهاى استحاضه قلیله را كه در مسأله پیش گفته شد، انجام دهد. و اگر عمداً یا از روى فراموشى، براى نماز صبح غسل نكند، باید براى نماز ظهر و عصر، غسل كند و اگر براى نماز ظهر و عصر غسل نكند، باید پیش از نماز مغرب و عشا غسل نماید، چه آنكه خون بیاید یا قطع شده باشد.

 

مسأله 6 : در « استحاضه كثیره » علاوه بر كارهاى استحاضه متوسطه كه در مسأله پیش گفته شد ( غسل نماز صبح، وضو، تغییر پنبه و آب كشیدن روى فرج ) باید براى هر نماز دستمالى را كه روى پنبه مى گذارد عوض كند یا آب بكشد و یك غسل، براى نماز ظهر و عصر و یكى براى نماز مغرب و عشا، بجا آورد و بین نماز ظهر و عصر، فاصله نیندازد و اگر فاصله بیفتد باید براى نماز عصر، دوباره غسل كند و نیز اگر بین نماز مغرب و عشا، فاصله افتاد باید براى نماز عشا دوباره غسل نماید.

 

مسأله 7: اگر خون استحاضه، پیش از وقت نماز بیاید، چنانچه زن براى آن خون، وضو و غسل بجا نیاورده باشد، باید در موقع نماز، وضو و غسل را بجا آورد.

 

مسأله 8: مستحاضه متوسطه و كثیره كه باید هم وضو بگیرد و هم غسل كند، هر كدام را اوّل بجا آورد صحیح است.

 

مسأله 9: اگر استحاضه قلیله، بعد از نماز صبح متوسطه شود، احتیاط استحبابى است كه براى نماز ظهر و عصر، غسل كند. و همچنین اگر بعد از نماز ظهر و عصر متوسطه شود، احوط استحبابى است كه براى نماز مغرب و عشا غسل نماید.

 

مسأله 10: اگر استحاضه قلیله یا متوسطه، بعد از نماز صبح كثیره شود، باید براى نماز ظهر و عصر، یك غسل و براى نماز مغرب و عشا، غسل دیگرى بجا آورد و اگر بعد از نماز ظهر و عصر، كثیره شود باید براى نماز مغرب و عشا، غسل نماید.

 

مسأله 11: مستحاضه كثیره یا متوسطه، اگر پیش از داخل شدن وقت نماز صبح، براى نماز صبح غسل كند، غسل او باطل است ولى اگر نزدیك به اذان صبح، براى نماز شب غسل كند و نماز شب را بخواند و همین كه وقت داخل شد، فوراً نماز صبح را بخواند اشكال ندارد.

 

مسأله 12: زن مستحاضه براى هر نمازى، چه واجب باشد و چه مستحب، باید وضو بگیرد و نیز اگر بخواهد نمازى را كه خوانده، احتیاطاً دوباره بخواند یا بخواهد نمازى را كه تنها خوانده است، دوباره با جماعت بخواند، باید تمام كارهایى را كه براى استحاضه گفته شد انجام دهد. ولى براى خواندن نماز احتیاط، سجده فراموش شده، تشهّد فراموش شده و سجده سهو، اگر آنها را بعد از نماز فوراً بجا آورد، لازم نیست، كارهاى استحاضه را انجام دهد.

 

مسأله 13: زن مستحاضه بعد از آنكه خونش قطع شد، فقط براى نماز اوّلى كه مى خواند باید كارهاى استحاضه را انجام دهد و براى نمازهاى بعد لازم نیست.

 

مسأله 14: اگر زن نداند استحاضه او چه قسم است، موقعى كه مى خواهد نماز بخواند، باید مقدارى پنبه داخل فرج نماید و كمى صبر كند و بیرون آورد و پس از آنكه فهمید، استحاضه او كدام قسم است كارهایى را كه براى آن دستور داده شده انجام دهد، ولى اگر بداند تا وقتى كه مى خواهد نماز بخواند استحاضه او تغییر نمى كند، پیش از داخل شدن وقت نیز مى تواند خود را بررسى نماید.

 

مسأله 15: زن مستحاضه، اگر پیش از آنكه خود را بررسى كند، مشغول نماز شود، چنانچه قصد قربت داشته و به وظیفه خود عمل كرده، مثلا استحاضه اش قلیله بوده و به وظیفه استحاضه قلیله عمل نموده، نماز او صحیح است و اگر قصد قربت نداشته، یا عمل او طبق وظیفه اش نبوده، مانند آنكه استحاضه او متوسّطه بوده و به وظیفه قلیله رفتار كرده، نماز او باطل است.

 

مسأله 16: زن مستحاضه، اگر نتواند خود را بررسى نماید، باید به آنچه یقیناً وظیفه اوست عمل كند، مثلا اگر نمى داند استحاضه او قلیله است یا متوسطه، باید كارهاى استحاضه قلیله را انجام دهد و اگر نمى داند متوسطه است یا كثیره، باید كارهاى استحاضه متوسطه را انجام دهد، ولى اگر بداند سابقاً كدام یك از آن سه قسم بوده، باید به وظیفه قبل رفتار نماید.

 

مسأله 17: اگر خون استحاضه، در باطن باشد و بیرون نیاید، وضو و غسل باطل نمى شود، امّا اگر بیرون بیاید هر چند كم باشد، وضو و غسل را باطل مى كند.

 

مسأله 18: زن مستحاضه، اگر بعد از نماز خود را بررسى كند و خون نبیند اگرچه بداند دوباره خون مى آید، با وضویى كه دارد مى تواند فوراً نماز بخواند.

 

مسأله 19: زن مستحاضه، اگر بداند از وقتى كه مشغول وضو یا غسل شده، خونى از او بیرون نیامده، مى تواند خواندن نماز را تا هنگامى كه پاك است، تأخیر بیندازد.

 

مسأله 20: اگر مستحاضه بداند پیش از گذشتن وقت نماز، به كلّى پاك مى شود، یا به اندازه خواندن نماز، خون بند مى آید بنابر احتیاط واجب، باید صبر كند و نماز را در وقتى كه پاك است بخواند.

 

مسأله 21: اگر بعد از وضو و غسل، خون در ظاهر قطع شود و مستحاضه بداند كه اگر نماز را تأخیر بیندازد، به مقدارى كه وضو، غسل و نماز را بجا آورد، به كلّى پاك مى شود بنابر احتیاط واجب، نماز را تأخیر بیندازد و موقعى كه به كُلّى پاك شد، دوباره وضو و غسل را بجا آورد و نماز را بخواند. و اگر وقت نماز تنگ شد، لازم نیست وضو و غسل را دوباره بجا آورد، بلكه با وضو و غسلى كه دارد، مى تواند نماز بخواند.

 

مسأله 22: مستحاضه كثیره و متوسطه، وقتى به كلّى از خون پاك شد، باید غسل كند ولى اگر بداند از وقتى كه براى نماز قبل، مشغول غسل شده دیگر خون نیامده لازم نیست دوباره غسل نماید.

 

مسأله 23: مستحاضه قلیله، بعد از وضو و مستحاضه كثیره و متوسطه، بعد از غسل و وضو، باید فوراً مشغول نماز شود، ولى گفتن اذان و اقامه و خواندن دعاهاى قبل از نماز، اشكال ندارد و در نماز نیز مى تواند كارهاى مستحب، مانند قنوت و غیر آن را بجا آورد.

 

مسأله 24: زن مستحاضه، اگر بین غسل و نماز فاصله بیندازد، باید دوباره غسل كند و بلافاصله مشغول نماز شود.

 

مسأله 25: اگر خون استحاضه جریان دارد و قطع نمى شود، چنانچه براى او ضرر ندارد، بنابر احتیاط مستحب، پیش از غسل و بعد از آن، با پنبه از بیرون آمدن خون جلوگیرى كند ولى اگر همیشه جریان ندارد، فقط باید بعد از وضو و غسل از بیرون آمدن خون جلوگیرى نماید و چنانچه كوتاهى كند و خون بیرون آید، بنابر احتیاط مستحب دوباره غسل كند و اگر نماز خوانده، دوباره بخواند.

 

مسأله 26: اگر در موقع غسل، خون قطع نشود، غسل صحیح است ولى اگر در بین غسل، استحاضه متوسطه، كثیره شود، بنابر احتیاط باید غسل را از سر بگیرد.

 

مسأله 27: بنابر احتیاط مستحب زن مستحاضه، در تمام روزى كه روزه است به مقدارى كه مى تواند، از بیرون آمدن خون جلوگیرى كند.

 

مسأله 28: روزه زن مستحاضه اى كه غسل بر او واجب مى باشد، در صورتى صحیح است كه غسلها را انجام دهد، مثلا غسل نماز مغرب و عشاى شبى كه مى خواهد فرداى آن، روزه بگیرد، بجا آورد و نیز غسلهایى را كه براى نمازهاى روزش واجب است، انجام دهد. و اگر براى نماز مغرب و عشا غسل نكند اما براى خواندن نماز شب، پیش از اذان صبح، غسل نماید و در روز غسلهایى را كه براى نمازهاى روزش واجب است بجا آورد، روزه او صحیح است.

 

مسأله 29: زن روزه دار اگر بعد از نماز عصر، مستحاضه شود و تا غروب غسل نكند روزه او صحیح است.

 

مسأله 30: اگر استحاضه قلیله، پیش از نماز، متوسطه یا كثیره شود، باید كارهاى متوسّطه یا كثیره را كه گفته شد، انجام دهد. و اگر استحاضه متوسّطه كثیره شود باید كارهاى استحاضه كثیره را انجام دهد و چنانچه براى استحاضه متوسّطه، غسل كرده باشد فایده ندارد و باید دوباره براى كثیره، غسل كند.

 

مسأله 31: اگر در بین نماز، استحاضه متوسطه، كثیره شود بنابر احتیاط واجب، باید نماز را قطع كند و براى استحاضه كثیره، غسل كند و وضو بگیرد و كارهاى دیگر آن را انجام دهد و همان نماز را بخواند. و اگر براى هیچ كدام از غسل و وضو وقت ندارد، باید دو تیمّم كند، یكى بدل از غسل و دیگرى بدل از وضو و اگر براى یكى از آنها ( غسل و وضو ) وقت ندارد، باید عوض آن تیمّم كند و دیگرى را بجا آورد و اگر براى تیمّم نیز وقت ندارد نمى تواند نماز را قطع كند و باید نماز را تمام كند و بنابر احتیاط مستحب، قضا نماید و همچنین است اگر در بین نماز، استحاضه قلیله او متوسطه یا كثیره شود.

 

مسأله 32: اگر در بین نماز، خون بند بیاید و مستحاضه نداند كه در باطن قطع شده یا نه، چنانچه بعد از نماز بفهمد قطع شده بوده، باید وضو، غسل و نماز را دوباره بجا آورد.

 

مسأله 33: اگر استحاضه كثیره، متوسطه شود باید براى نماز اوّل، عمل كثیره و براى نمازهاى بعد عمل متوسطه را بجا آورد، مثلا اگر پیش از نماز ظهر، استحاضه كثیره، متوسطه شود باید براى نماز ظهر غسل كند و براى نماز عصر، مغرب و عشا فقط وضو بگیرد ولى اگر براى نماز ظهر غسل نكرده باشد و فقط به مقدار نماز عصر وقت داشته باشد، باید براى نماز عصر غسل نماید و چنانچه وقت باشد پس از غسل، نماز ظهر را اعاده كند و اگر براى نماز عصر غسل نكند، باید براى نماز مغرب غسل كند و اگر براى آن نیز غسل نكند و فقط به مقدار نماز عشا وقت داشته باشد باید براى عشا غسل نماید.

 

مسأله 34: اگر پیش از هر نماز، خون مستحاضه كثیره، قطع شود و دوباره بیاید، بنابر احتیاط واجب باید براى هر نماز یك غسل بجا آورد.

 

مسأله 35: اگر استحاضه كثیره، قلیله شود، باید براى نماز اوّل، عمل كثیره و براى نمازهاى بعد، عمل قلیله را انجام دهد و نیز اگر استحاضه متوسّطه قلیله شود، باید براى نماز اوّل، عمل متوسّطه و براى نمازهاى بعد، عمل قلیله را بجا آورد.

 

مسأله 36: اگر مستحاضه، یكى از كارهایى كه بر او واجب مى باشد، حتّى عوض كردن پنبه را ترك كند، نمازش باطل است.

 

مسأله 37: مستحاضه قلیله، اگر بخواهد غیر از نماز، كار دیگرى انجام دهد كه شرط آن وضو داشتن است، مثلا بخواهد جایى از بدن خود را به خط قرآن برساند، در صورتى كه بعد از وقت نماز گذاشتن باشد باید وضو بگیرد و وضویى كه براى نماز گرفته بنابر احتیاط مستحب كافى نیست.

 

مسأله 38: اگر مستحاضه، غسلهاى واجب خود را بجا آورد، رفتن در مسجد، توقّف در آن، خواندن سوره اى كه سجده واجب دارد و نزدیكى شوهر با او حلال مى شود، اگرچه كارهاى دیگرى كه براى نماز واجب است، مانند عوض كردن پنبه و دستمال را انجام نداده باشد.

 

مسأله 39: اگر زن در استحاضه كثیره یا متوسطه، بخواهد پیش از وقت نماز، سوره اى را كه سجده واجب دارد بخواند یا مسجد برود، بنابر احتیاط واجب، باید غسل نماید و همچنین است اگر شوهرش بخواهد با او نزدیكى كند، امّا اگر بخواهد جایى از بدن خود را به خط قرآن برساند، باید وضو نیز بگیرد.

 

مسأله 40: نماز آیات بر زن مستحاضه، واجب است و باید براى نماز آیات كارهایى را كه براى نماز یومیّه، گفته شد انجام دهد.

 

مسأله 41: هرگاه در وقت نماز یومیّه، نماز آیات بر مستحاضه واجب شود، اگرچه بخواهد هر دو را پشت سرهم بجا آورد، بنابر احتیاط باید براى نماز آیات نیز تمام كارهایى كه براى نماز یومیّه او واجب است انجام دهد و نمى تواند هر دو را با یك غسل و وضو بخواند.

 

مسأله 42: اگر زن مستحاضه بخواهد نماز قضا بخواند، باید براى هر نماز كارهایى را كه براى نماز ادا بر او واجب است بجا آورد.

 

مسأله 43: اگر زن بداند خونى كه از او خارج مى شود، شرعاً حكم حیض و نفاس را ندارد و خون زخم نیست، باید به دستور استحاضه عمل كند، بلكه اگر شك داشته باشد خون استحاضه است یا خونهاى دیگر، چنانچه نشانه آنها را نداشته باشد، بنابر احتیاط واجب باید كارهاى استحاضه را انجام دهد.

 


:: موضوعات مرتبط: مسايل جنسي , ,
:: برچسب‌ها: احکام استحاضه , قهرمان جام حذفي مشخص شد , امير محمدي , فقط داستان هاي آموزنده , فال روز , جديدترين اخبار , عکس بازيگران ايراني , رحيم مشايي , فتنه , صهوين ستيزي , عکس بازيگران , بهترين موزيک , موزيک جديد , دانلود آهنگ , آپلود , دانلود بازي , دانلود برنامه موبايل , عکس جديد , کجايي بابا , CRIST ANGEL , AMIR MOHAMMADI , MANOTO4 , CHIRANI , CHIRAN , HAFEZ ABAD , حافظ آباد , گيلان نيوز , بفرماييد شام , جوک قشنگ , جوک خنده دار سال , اس ام اس سره کاري , برنامه اديوس , من و تو , 5800 nokia , نرم افزار موبايل , سيمبين ورژن 5 , فال جديد , گالري عکس هاي جديد , امير گوگل , اخبار و حوادث موضوعات , اخبار روز ورزشي , داستان عاطفي , بانک لپ تاپ هاي جديد , ,



بازدید : 1120
نویسنده : امير محمدي

به زودی آقایان هم می‌توانند از قرص‌های پیشگیری از بارداری مخصوص به خودشان استفاده کنند. قرص‌های پیشگیری از بارداری مخصوص آقایان هورمونی نخواهد بود و هیچ عوارض جانبی هم به دنبال نخواهد داشت.

 


قرص‌های پیشگیری از بارداری همیشه مخصوص به خانم‌ها بوده و هست. اما از آن‌جا که کنترل بارداری یک مسئولیت دوطرفه است، آیا آقایان هم می‌توانند از قرص‌های ضدبارداری استفاده کنند؟
محققین در مطالعه جدیدی که روی موش‌های نر انجام گرفته، دارویی را آزمایش کرده‌اند که تولید اسپرم را متوقف می‌کند. این محققین امیدوارند که این مطالعه، به تولید دارویی خوراکی مخصوص به آقایان برای پیشگیری از بارداری در آینده کمک کند.
بر اساس این مطالعه، ترکیبی با نام BMS 189453 می‌تواند گیرنده‌های اسید رتینوئیک را که برای متابولیسم ویتامین آ‌ ضروری است، ‌مسدود کند. این ویتامین به تقسیم و بقای سلول‌های اسپرم کمک می‌کند. بنابراین، برخلاف قرص‌های پیشگیری از بارداری مخصوص خانم‌ها که همگی هورمونی هستند،‌ در قرص‌های مخصوص به آقایان تولید ویتامین آ ‌هدف گرفته می‌شود. این گامی بسیار مهم است.

البته ویتامین آ‌ در بینایی هم سهم مهمی دارد. اما دانشمندان اطمینان می‌دهند که مسیری که ویتامین آ در آن برای استفاده در تولید اسپرم به کار می‌رود بسیار متفاوت است. در نتیجه این دارو تاثیری روی بینایی افراد نخواهد داشت.
در این مطالعه،‌ دانشمندان برای دوره‌های زمانی متفاوت، دوزهای متفاوتی از دارو را به موش‌های نر خوراندند تا تاثیر آن را بررسی کنند. آن‌ها به این نتیجه رسیدند که دارو می‌تواند برای دو تا چهار هفته موش نر را عقیم کند. تاثیر دارو موقتی است و بعد از مدتی،‌ موش می‌تواند دوباره اسپرم‌های سالم تولید کند.
مطالعات قبلی در زمینه داروهای پیشگیری از بارداری برای آقایان، به دلیل عوارض جانبی احتمالی و البته عدم قطعیت در نتیجه‌دهی، شکست خورده بود. روش‌های هورمونی در مردان خطر کاهش میل جنسی و حتی بزرگ شدن پروستات را به همراه دارد. همچنین تولید داروهای هورمونی که قابل خوردن باشند،‌ در مقایسه با داروهای تزریقی،‌ کار سخت‌تری است.
محققین دانشگاه کلمبیا باور دارند که مطالعه آن‌ها به زودی به تولید داروی خوراکی غیرهورمونی مخصوص به آقایان برای پیشگیری از بارداری می‌انجامد که هیچ عوارض جانبی ندارد. البته قبل از هر چیز،‌ محققین باید تاثیرات بلندمدت این دارو را مطالعه کنند. همچنین باید بررسی شود که آیا با استفاده بلندمدت،‌ دارو همچنان موثر خواهد ماند یا نه

 


:: موضوعات مرتبط: پزشكي , مسايل جنسي , قرص‌های پیشگیری از بارداری مخصوص آقایان هم آمد!! , ,
:: برچسب‌ها: قرص‌های پیشگیری از بارداری مخصوص آقایان هم آمد!! ,



فقط زوج هاي جوان بخوانند!!
نوشته شده در پنج شنبه 19 خرداد 1390
بازدید : 1132
نویسنده : امير محمدي

فقط زوج هاي جوان بخوانند!!

گل

به عقيده ي بسيارى از فلاسفه و دانشمندان، انسان موجودى مدنى است. به همين دليل محتاج به پناه و ياور و نيز يارى دلدارى است تا با او معاشرت داشته و در مسير پرپيچ و خم زندگى، غم خوارش باشد. ازدواج با رعايت اصول و شرايط لازم، استفاده از كمك مشترك را براى دختر و پسر جوان تسهيل مى‏نمايد و به آنها كمك مى‏كند تا در زندگى فردى و اجتماعى موفقيت‏هاى بيشترى به دست بياورند. حال آنكه دختران و پسران جوان مجرد از چنين كمك‏هايي بى‏نصيب مانده و از بسيارى موقعيت‏ها و فرصت‏هاى مناسب كه در زندگى زناشويي به وجود مى‏آيند ، بى‏بهره مى‏مانند. بنابراين امر ازدواج براى زوج‏هاى جوان امرى ممدوح و پذيرفتنى است به گونه‏اى كه دختران و پسران جوان به محض رسيدن به شرايط و سن ازدواج بايد مبادرت به آن كنند. با اين وجود آمارهاى نگران‏كننده‏اى كه از اختلافات و جدايى‏ها در ميان زوج‏هاى جوان حكايت دارند نشان‏دهنده ي اين نكته است كه بسيارى از دختران و پسران جوان راه و رسم همسردارى و همسرگزينى را نياموخته و ندانسته‏اند . بزرگ تر ها بايد اين آموزش ها را به فرزندانشان بدهند. علاوه بر اين ، همسران جوان بايد به نكاتى سخت توجه داشته و آنها را رعايت کنند تا زندگى‏شان در همان آغاز راه دچار تلاطم و تلخى نشود. برخى از اين نكات كه لازم است دختر و پسر جوان به كار گيرند به ترتيب زير است:

با هم و در كنار هم باشيد نه جدا از هم و رو در روى هم!

1- زندگى مشترك عرصه كمال است نه صحنه ي پيكار. بنابراين يار و ياور هم باشيد و سعى نكنيد بر همسرتان تسلط يابيد. به عبارت ديگر با هم و در كنار هم باشيد نه جدا از هم و رو در روى هم! خانواده زمانى موفق خواهد بود كه در آن هماهنگى وجود داشته باشد و همه اعضا در يك محفل انس با كمال صميميت و شادى زندگى كنند. بنابراين همسران جوان بايد از هر نوع رفتارى شامل طعنه‏زدن، تحقير و مقايسه كردن همسر با ديگران و ... پرهيز نمايند.

 

2 -  از ابراز محبت نسبت به يكديگر دريغ نورزيد. ابراز محبت به‏موقع در زندگى مشترك، نشاط و طراوت و علاقه را به دنبال خواهد داشت. اين امر فقط لازمه ي چند روز نخستين ازدواج نيست بلكه با گذشت زمان نهال نوپاى زندگى به درختى تناور تبديل مى‏شود كه نياز بيشترى به آبيارى دارد. با ابراز محبت و نشان دادن عشق و علاقه به هم، مى‏توان اين درخت تناور را براى هميشه بارور و باطراوت نگاه داشت و بر نشاط آن افزود.

نحوه نگريستن هر يك از ما به ديگرى، به « چگونه بودن ما » بستگى دارد نه به

« چگونه بودن او ».

3 - با محبت به هم نگاه كنيد. نحوه ي نگريستن هر يك از ما به ديگرى، به « چگونه بودن ما » بستگى دارد نه به « چگونه بودن او ».

شيفتگى زمانى حاصل مى‏شود كه فكر كنيد همسرتان فردى باشكوه، ناب، صميمى، خوش‏خُلق و خوش‏برخورد است. اين شيوه نگرش به همسران جوان مى‏آموزد به جاى اينكه عشق را جستجو كنند، با عشق و محبت به زندگى نگاه كنند.

زبان نگاه، زبان مؤثرى است. شما با نگاه كردن به طرف مقابل به او مى‏فهمانيد به صحبت كردن با وى علاقه‏مند هستيد. حالات نگاه كردن اثر معجزه‏انگيزى در ايجاد صميميت ميان زوجين جوان دارد. ميل به صميميت نه تنها جنبه جسمى بلكه جنبه روانى نيز دارد.

 

4ـ وقتى زن يا مرد جوان اشتباه مى‏كنند ،صادقانه و صميمى اعتراف كنند. صداقت و اظهار پشيمانى و ندامت تنها علاج واقعه است. قبول نكردن اشتباه و نپذيرفتن خطا، اختلافات را دامن خواهد زد.

 

5 - اگر خطايى از همسر خود مشاهده نموديد ، زود از كوره در نرويد و سفره دل‏تان را نزد هر كسى باز نكنيد. به خصوص پيش پدر و مادرتان درددل نكنيد زيرا اين كار موجب سرافكندگى همسرتان شده و امكان آشتى را بسيار ضعيف مى‏كند.

 

6 - اگر مى‏خواهيد عشق و علاقه‏تان تداوم داشته باشد ، نخست بايد بدانيد زمان كافى را براى با هم بودن و ابراز محبت كردن اختصاص بدهيد. سعى كنيد به انگيزه ي عشق و ازدواج‏تان بينديشيد ، با همسرتان در باره ي نخستين روزهاى آشنايى و دوران خوشِ اولين روزها گفتگو كنيد. يادآورى شادى‏ها و رويدادهاى شيرين، هم وجودتان را گرم كرده و هم تازگى و طراوت رابطه شما را با همسرتان حفظ خواهد كرد.

زوج‏هاى جوان بايد به خاطر داشته باشند كه مسائل و موارد اختلاف و يا اختلاف‏برانگيز را براى رسيدن به يك ديدگاه مشترك طرح نمايند، نه به تكرار و تثبيت كدورت‏ها و دشمنى‏ها.

 

7 - انعطاف‏پذيرى يكى از ويژگى‏هاى مهم براى ايجاد سازگارى بيشتر و سلامت روانى است. با چشم‏پوشى و نرمش نسبت به برخى رفتارهاى كودكانه و لجبازى‏ها نه تنها مى‏توان از تنش‏هاى بى‏دليل پيشگيرى نمود ، بلكه مى‏توان از همان اول زندگى بنياد خانواده را مستحكم نمود. زوج‏هاى جوان بايد به خاطر داشته باشند كه مسائل و موارد اختلاف و يا اختلاف‏برانگيز را براى رسيدن به يك ديدگاه مشترك طرح نمايند، نه به تكرار و تثبيت كدورت‏ها و دشمنى‏ها.

 

منبع : تبیان دات نت


:: موضوعات مرتبط: مسايل جنسي , ,
:: برچسب‌ها: فقط زوج هاي جوان بخوانند!! ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد